Introture

Spændende introture for nye elever.

En skuespiller, saltsyderi, klumpfisk og filmproduktion er bare noget af det, der venter vores nye 1.klasser, når de i uge 35 tager på årets introdure.

1p skal tilbringe et døgn i Bakkehytten sammen med en skuespiller, der skal øve dem i dramatisk fortælling.

1a og 1b forlader fastlandet for et døgn og tager til Læsø, hvor de bl.a. skal arbejde med saltproduktion.

Sæby får besøg af 1d og kommer til at lægge omgivelser til både film og akrobatik.

Hirtshals får hjælp til en ny turistbrochure af 1c, som på både dansk og engelsk vil lave turistmateriale, der promoverer byens seværdigheder.

Vi håber, at alle elever får en sjov og spændende tur, hvor de lærer nye og skægge ting - og ikke mindst kommer til at lære hinanden og deres lærere godt at kende!