Brønderslev Gymnasium og HF lægger vægt på at skabe faglige udfordringer for alle gennem viden, der kan bruges. Vi giver eleverne udsyn og tilbyder et studiefællesskab med fællesskab og engagement.

Gymnasiets størrelse sikrer et nært, hyggeligt og overskueligt studiemiljø, hvor alle kender alle, men samtidig tilbyder vi en bred vifte af studieretninger og valgfag. Skolen er ikke større end, at der er plads til nærhed og tryghed for den enkelte elev. Vi arbejder meget målrettet for at tilbyde uddannelser af høj faglig kvalitet, som kvalificerer dig til din videre uddannelse.

Hos os er der altid noget i gang – og skolen summer af liv og aktivitet både i og uden for klasselokalet. Mens nogle spiller fodboldturnering på boldbanen, drager andre på kanotur, øver musik eller eksperimenterer i fysiklokalet.

En studenter- eller HF-eksamen fra Brønderslev Gymnasium og HF giver dig et bredt og solidt fundament for at læse videre på en videregående uddannelse, uanset om du interesserer dig for naturvidenskab, samfundsvidenskab eller humanistiske fag.

Vi glæder os til at se dig!