Skolestart 2022

Skolestart for nye elever

Mandag 8. august mødte BG’s nye 1g. og 1.hf spændte og forventningsfulde op til første skoledag. Det er den eneste dag på året, hvor 150 elever er SÅ stille i festsalen.

Efter de første par uger emmer den nye årgang dog allerede af liv og stilheden er erstattet af snak og grin rundt omkring på gangene. Eleverne har siden den første dag været igennem ryste-sammen-aktiviteter, blandt andet et løb rundt på skolen arrangeret af lærere og elever fra 2g og 3g og fredag formiddag et løb i Brønderslev by arrangeret i samarbejde med Brønderslev Handel.

Der har heldigvis også været tid til at komme lidt i gang med fagene og alle klasser har efterhånden mødt deres lærere og er kommet godt i gang med de nye fag.