BG Big Game day

En dag og aften fuld af spil, hygge, sjov og mere spil!

Når vejret mest byder ind til indendørs hygge, slår BG Big Game Day dørene op til en aften i spillets tegn. En hel aften hvor pizza, sodavand og snolder er selvskrevet, så man for alvor kan fokusere på at få spillet igennem med sine kammerater fra Brønderslev Gymnasium.

Vi snakker om brætspil, kortspil, computerspil, konsolspil, dansespil, rollespil, klassiske spil og alle mulige andre former for sociale SPIL!

Der er selvfølgelig turneringer i udvalgte spil med fede præmier til dem, som syntes det er sjovt med lidt konkurrence. Men det er altid fællesskabet, det sociale og hyggen ved spil, som er i centrum.

Ved sidste BG Big Game Day kunne vi tilbyde følgende til vores spillelystne elever, når billetten var betalt:

• Gratis pizza
  • Bred vifte af nyindkøbte brætspil
  • Elevernes egne medbragte brætspil
  • LAN-party i separat gamer-lokale
  • Konsol-gaming, her især FIFA, race-games og dansespil
  • Turneringer med fede præmier indenfor: FIFA, Skak, Just Dance, CS:GO, Mario Kart og Water Pong.

Vi håber også at se dig og din spilsamling til næste BG Big Game Day!

Skrevet af lærer Lars Løgi Bastholm