Nordjysk Mesterskab i Fodbold

Guld og sølv medaljer til Nordjysk Mesterskab i fodbold

Historien gentog sig i dag, da BG for 2. gang i træk vandt Nordjysk Mesterskab i fodbold med 1-0 - og modtog pokal (og kys af 2 kvindelige NIH-elever!). Pigerne spillede sig også ret suverænt i finalen med 3 storsejre, men tabte desværre 1-0 til Vesthimmerlands Gymnasium i en jævnbyrdig finalekamp, hvor trætheden også spillede en stor rolle, og vi desværre ikke omsatte vore få gode chancer i starten af kampen.

Hvis I ser nogle trætte elever på banerne i morgen, så har de muligvis spillet med i turneringen. Klap dem på skulderen, for de gjorde det rigtigt, rigtig fint.

På et senere tidspunkt i skoleåret bliver der en præmieoverrækkelse til drengene, hvor en repræsentant for NIH kommer på besøg.

Tak til ALLE spillere, der har ønsket at være en del af dette.

David Rich, idrætslærer