Idrætsdag på BG

Skøn eftermiddag på BG - eleverne dystede i forskellige konkurrencer, bl.a. sækkeløb, støvlekast og tovtrækning.

3.b vandt titlen 'Bedste udklædning'

Anderledes idrætsdag på BG!

Eleverne mødtes til en sjov og en smule anderledes idrætsdag på BG. Konceptet var det samme som tidligere år, der blev dystet på kryds og tværs – i år dog kun klassevis, så vi kunne holde en corona-sikker afvikling af dagen :-)

Der var almindelig undervisning om formiddagen. Efter frokost mødtes eleverne i klasserne og klædte sig ud på mange fantasifulde måder. De blev herefter ledsaget ud til posterne af en lærer, som sikrede, at klasserne ikke blandede sig. Der var 9 forskellige konkurrencer, lige fra tovtrækning til sækkeløb.

Dagen sluttede i kantinen og festsalen, hvor klasserne hyggede klassevis, på de faste ’pausepladser’

Vinderne i dysterne blev 2.a, og 3.b vandt bedste udklædning. Begge klasser fik overrakt lækker kagemand til hele klassen.

Fotograf: Lars Andersen
BL/KSS